pondělí 20. března 2017

Začátek

Ahoj, vítám vás na mém blogu.

O založení blogu přemýšlím již delší dobu, protože mne samotnou baví blogy číst a sledovat. Občas se nachytám, že přemýšlím o tom, jak by se to či ono, co zrovna dělám, fotím nebo nakupuji hodilo na blog.

Zaměření mého blogu... o tom jsem hodně přemýšlela - nejprve mne napadlo mít blog čistě o módě, o stylu a o nakupování, ale tohle je trochu rozporuplné téma. Miluji nakupování, ale nechci si ho nechat přerůst přes hlavu, nechci si zahltit můj milovaný byt zbytečnostmi a tunami oblečení. Proto také ráda třídím a vyřazuji věci, které vlastním. Je to takový můj rozpor nebo vnitřní souboj - nakoupit, protože je to zábava a poté věci vyřadit, protože je přeci super mít vzdušný volný byt. Tento rozpor jsem zaregistrovala například u Svět podle Lu - její videa o minimalismu a třídění šatníku mne hodně inspirovala a také vidím, že s tím občas malinko bojuje. Podobnou změnu vidím také u další oblíbené bloggerky - Venduly Jirmannové.

Už jen díky tomuto rozporu, kdy já si módu dopřeju ale pak se klepnu přes prsty, čistě módní blog mít nechci. Co bych tedy chtěla sdílet s ostatními? Kromě módy také každodenní malé radosti. V dnešní náročné době, kdy každý někam spěchá a za něčím se žene, každý se snaží v něčem uspět a ne každému se to daří, je dobré se na chvíli jen tak zastavit. A zamyslet se například nad jednou věcí, která mi momentálně dělá radost - je to slunečný den? Nebo oblíbená voňavá káva? Nový rozvinutý lístek na oblíbené pokojové rostlině či čtvereček čokolády, kterou schovávám ve druhém šuplíku pracovního stolu. Nechci tím říct: "Teď se pojďme už jen radovat a nic neřešit!" Ale pojďme si na chvíli uvědomit, co z toho, co máme nebo čeho jsme dosáhli nám dělá radost. Mějme radost i z malých dílčích úspěchů.

little 
things 
every 
day



Žádné komentáře:

Okomentovat