pátek 24. března 2017

Nákupy kosmetiky za poslední dobu


Představuji vám mé kosmetické radosti, které jsem si v poslední době pořídila. Největší radostí je paletka očních stínů Fortune Favours the Brave od Makeup Revolution. Ty odstíny jsou naprosto nádherné, až nadpozemské, připomínají mi vesmír a planety. Miluji obzvlášť ty champagne, růžové, zlatavé a neutrální hnědé odstíny a také ty zelené, smaragdové a khaki tóny. Dá se s ní vykouzlit nespočet různých barevných variací - od neutrálního denního líčení, přes večerní kouřovky až po hravé a barevné líčení. Pigmentace stínů je dobrá, jen některé světloučké stíny jsou téměř "průsvitné". Ale i tak se stala mou nejoblíbenější paletkou.



Další paletkou je Redemption Palette Romantic Smoked, také od Makeup Revolution. Odstíny jsou růžové, fialové a hnědé a jsou lehce zastřené. Levá polovina paletky obsahuje metalické odstíny, pravá matné. Pigmentace je u tmavých stínů dobrá, u světlých horší.



Poslední paletkou je paletka Protection Palette v odstínu light/medium taktéž od Makeup Revolution. Obsahuje tři korektory, z nichž používám především ten nejsvětlejší, pudr, konturovací pudr, tvářenku a rozjasňovač. Vše ve velmi krásných, přirozených odstínech. Rozjasňovač je intenzivní s odstínem do růžova. Pigmentace je dobrá, produkty se krásně roztírají a neflekatí. Paletka také obsahuje obří zrcátko, což je super.


Pořídila jsem si makeup od italské značky puroBIO - sublime foundation v odstínu 01. Je to přírodní kosmetika a jsem zvědavá jak bude makeup držet na pleti, zatím jsem ho zkoušela pouze jednou a vypadá dost slibně a hezky kryje.




Mým novým oblíbencem je cukrový scrub na rty od Lushe ve vůni Bubblegum. Je jemňoučký, neskutečně voňavý a funguje dokonale. Jemně ze rtů odstraní suchou kůži bez podráždění a díky kokosovému oleji je nádherně zvláční. Kosmetický must-have.



Pořídila jsem si také pět masek ze Sephory a jsem na ně moc zvědavá, ještě jsem je nezkoušela. Mám dvě masky na rty - Shea lip mask a Rose lip mask, dvě masky na oči - Rose eye mask a Pearl eye mask a jeden proužek na nos s černým uhlím - Charcoal nose strip.


Poslední dva produkty jsou produkty na rty - první je tónovaný balzám na rty od Sephory v zajímavém balení ve fialovorůžové barvě a druhý je krémová rtěnka od Catrice Ultimate Colour v odstínu 490 Plum & Base - je to nádherná fialovo červeno-mauve barva. 



Žádné komentáře:

Okomentovat