úterý 21. března 2017

Jaro je tady




Je na čase přivítat jaro a nejlépe to půjde s květinami. Já jsem tuto nádhernou kytici gerber ukořistila dnes v Lidlu. Ty barvy jsou nádherné, sladké, pastelové. Čerstvé květiny mi vždy zvednou náladu a udělají velkou radost. V interiéru působí velmi pozitivně na lidskou mysl, zútulní ho a dodají mu svěžest.


Také jsem cestou domů nezapomněla přinést "salát" pro moje chameleony.


Abych nezapomněla - minulý týden mne uchvátila výzdoba výlohy F&F v MY Národní. Opravdu láká k jarním nákupům.


Já sháněla tento křivák, který jsem viděla na instagramu, ale nesehnala jsem ho. Ani v Palladiu ani na Andělu, tak nevím jestli se vůbec v Čechách prodává. Ale když ho neseženu, tak se svět nezboří, alespoň ušetřím.

Mějte hezký den. :)








Žádné komentáře:

Okomentovat