úterý 31. října 2017

Co v módě nemám ráda

Ahoj,

dnešní "halloweenský" článek bude o módních kouscích, které nejsou zrovna podle mého gusta. Neberte tento článek jako návod na oblékání. Nejsem módní odborník, jen uvádím svůj osobní názor a pohled. Každý máme jiný styl a vkus a každý módu vnímáme po svém a to právě módě přináší její rozmanistost a inspirativnost. Oblékejte se tak, jak to vyhovuje právě vám.

Teď už k mým jednotlivým bodům:


1. Pojem sportovní elegance. Kdo jste někdy viděl slovenský pořad Nákupné maniačky, tak už určitě víte. Sportovní elegance je podle mne nesmyslný pojem. To, že si na trénink vezmete k legínám a teniskám sako, neznačí eleganci a když si k mikině vezmete lodičky, tak zase nejdete sportovat. Sportovní móda je prostě na sport. Je velmi zajímavé, tvořivé a inspirativní míchat styly, nosit s klidem tenisky k obleku, ale říkejme tomu třeba ležérní nebo volnočasový outfit.


2. Bezpečná černá - černou barvu sem tam také nosím ale snažím se jí vyhýbat. Podle mně potlačuje tvořivost, kreativitu, nápaditost a originalitu. Mnohem radši si obleču například khaki svetr, bledě růžové tričko a bordó kalhoty. Co ale vyloženě nemám ráda je doporučování černé barvy k veškerým výrazným módním kouskům jako je například statement náhrdelník, květovaná kabelka či vyšívané kotníkové boty. Velká část blogerek a módních influencerů vám poví, že k takovému výraznému kousku stačí mít zbytek outfitu v černé barvě, aby vynikl. Podle mého názoru ale není potřeba vypadat jako černá můra, pokud si chci vzít například vínovo-červený výrazný náhrdelník. Já bych ho mnohem radši nosila třeba s volným hořčicově žlutým svetrem. Černá pro mne není bezpečným přístavem, ale nedostatečnou fantasií.



3. Kozačky k sukni - všeobecně se mi kozačky k sukni nelíbí. Buď působí přehnaně vyzývavě a lacině nebo mi tato kombinace připomíná jednu učitelku ze základní školy, která nosila kovbojské kozačky ke kolenům a  širokou vlněnou sukni do půli lýtek. Snad jediná kombinace, kterou dokážu vzít na milost jsou semišové kozačky nad kolena k mikinovým šatům. Semiš spolu s mikinovým materiálem a dlouhými rukávy dokonale vyrovnají vyzývavost kozaček.


4. Bílé prádlo pod bílé oblečení - někteří lidé se domnívají, že pod bílé tričko patří jedině bílá podprsenka, ale ta je mnohem více vidět než béžová (tělová). Téměř každá bílá látka je více či méně průsvitná a pokud pod ni dáte bílé spodní prádlo, tak se v tom místě bílá "znásobí" a podprsenka bude svítit do dálky.


5. Outdoorové oblečení do města - pokud vyloženě dotyčný není na cestě na hory nebo do přírody. Snowboardová bunda, pohorky nebo outdoorové kalhoty se z mého pohledu na pochůzky městem nehodí.


6. Krajky - všeobecně nemám ráda krajky, většina z nich na mne působí lacině, jako z tržnice. Zejména takové ty elastické syntetické krajky. Oko dokážu přivřít u pevných rustikálnějších krajkových detailů připomínajících ruční práci, ale i tak krajky nevyhledávám.


7. Roláky - před cca dvěma lety zažily obrovský comeback, ale jen proto je nosit nezačnu. :) Opticky zkracují krk a hlava často vypadá jako usazená mezi rameny. Navíc jsou pro mne velmi nepohodlné a škrtí. Pokud chci být v teple, radši si vezmu obyčejné tričko a šátek.


8. Bokovky - kdysi jsem je nosila, všechny holky jsme je nosily, protože se snad ani jiné kalhoty nevyráběly a já neměla ponětí o tom, že kalhoty se dají vyrábět s různou výškou pasu. Dnes nedám dopustit na kalhoty s vyšším pasem, protože jsou pro mne MNOHEM pohodlnější. Navíc je nemusím nosit s páskem a nemusím se bát, že mi někde vykoukne spodní prádlo.


Na konec bych se ráda vyjádřila ke kreaci, která bývá označována jako módní faux pas no. 1 a to k ponožkám v sandálech. Mne opravdu nevadí. Pokud jste četli 10 zajímavostí o mně, pak víte, že jsem samozvaná ponožková královna, pochopitelně tedy ponožkám fandím. V sandálech jsem je sice nikdy neměla (v lodičkách ano), ale nechytám se za hlavu, když někoho takto potkám.


Každý zkrátka máme své oblíbené módní kombinace a je dobré, když si nenecháme diktovat, jak se máme či nemáme oblékat. Proto rozvíjejte svůj osobitý styl, experimentujte a buďte kreativní.


Happy Halloween! 
A já se na vás těším u dalšího článku.

Žádné komentáře:

Okomentovat