sobota 17. února 2018

Vnitroblock Jůtůb Kelebrity Bazar

Krásný den přeji všem,

dnes, 17. 2. 2018 jsem se zúčastnila akce ve Vnitroblocku s názvem Jůtůb Kelebrity Bazar. Tato akce je charitativní na podporu nadačního fondu Vrba, který pomáhá ovdovělým rodinám s dětmi. Youtubeři zde nabídli k prodeji především kosmetiku - jak dekorativní tak pečující.

Produkty zde nabízeli Blueberry Pink, Flabgee, Milano Style a Svět podle LU, Sejroška, Domi Happy, U Šmajdy, Pelican Beauty a Barbora Š., drogerie ZDE.

Na akci byla potřeba registrace, takže jsem při vstupu ukázala vstupenku a nakoupila si žetony, za které jsem si pak mohla pořídit produkty od youtuberů. Dále mě pak přivítal krásně nadekorovaný stoleček s občerstvením.



Potěšilo mě, že produkty prodávali přímo sami youtubeři, takže jsem s nimi mohla prohodit i pár slov nebo se poptat na produkty. Všichni byli velmi milí a atmosféra byla moc fajn.



Odnesla jsem si za velmi dobré ceny pár produktů, ze kterých mám velkou radost. Přídorní kosmetiku od Biofficina Toscana, Skinfood od Weledy a dvě řasenky - jednu od Catrice a jednu od Avonu. Dokonce jsem jednu věc i přinesla a to svíčku Partylite z kolekce Forbidden fantasy jako dárek pro Milana z Milano style. :)




Děkuji za perfektně připravenou milou akci pro dobrou věc. Jsem zvědavá, kolik peněz se pro nadační fond Vrba vybere a těším se na další podobné akce.

2 komentáře:

  1. Tak to já jsem se tam rozšoupla trochu víc - rtěnky, paleta stínů, make-up, tužka na obočí a tužka na oči :D A s youtuberama jsem skoro nemluvila, páč jsem se styděla. Ani fotku teda s nikým nemám a to jsem tak trochu plánovala zlanařit Sejrošku. Tak niiic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky chtěla s někým vyfotit, ale styděla jsem se. :) Prohodila jsem pár slov s Milanem a s Blueberry Pink. Tak třeba příště se víc odvážeme. :D

      Vymazat