neděle 14. ledna 2018

Předsevzetí na rok 2018

Po malém shrnutí trendů uplynulého roku je na čase uvažovat o tom, zda si dát či nedat předsevzetí do nového roku.



Já se letos rozhodla, že si předsevzetí dám a bude tím pokračovat v mém minimalistickém snažení. Dále se snažit zbavovat se nepotřebných věcí a mnohem méně nakupovat věci nové.

Láká mě představa mít míň věcí, které jsou ale kvalitní a dělají mi radost. Také o ně pečovat a opravovat je tak, jak se to dělávalo dříve. Dnes už bohužel lidé nemají ve zvyku věco opravovat a například s utrženým uchem od kabelky zajít k brašnáři. Jednoduše kabelku vyhodí a koupí si novou. Oblečení roztržené ve švu lze zašít tak, že nebude nic poznat, boty se dají udržovat speciálními přípravky, aby vydržely déle, speciální leštící hadříky udrží bižuterii déle pěknou, kamínek, který vypadl z náušnice a ztratil se, vám mohou doplnit ve zlatnictví. Nepadnoucí šaty můžeme nechat upravit v krejčovství. Příkladů je mnoho. Když budeme mít méně věcí, budeme mít více času o ně pečovat.

Já jsem si našla takového malého pomocníka k odškrtávání - 30 days to minimalism z blogu Pick up Limes.

Věřím, že se mi podaří tuto výzvu dodržet. A jaká předsevzetí jste si dali vy?

Mějte krásný začátek roku a uvidíme se u dalšího článku.



Žádné komentáře:

Okomentovat