čtvrtek 10. května 2018

DIY slaměný klobouk s nápisem Hello Summer!



Léto se kvapem blíží a já mám tento nápad na DIY už dlouho v hlavě. Nyní jsem nemocná a tak jsem měla konečně čas jednak dokončit dávno rozepsaný článek a jednak ozdobit podle svých představ slaměný klobouk. :)


Na DIY budeme potřebovat jakýkoli slaměný klobouk, vlnu nebo provázek, tavnou lepicí pistoli, tužku a nůžky. Já jsem nakonec ještě použila černou stuhu.




Nejprve jsem sundala původní ozdobu, která na klobouku byla. Potom jsem si lehounce tužkou předkreslila nápis Hello Summer a následně jsem postupně tavnou lepicí pistolí lepila vlnu.



Nakonec jsem ještě nalepila dokola černou stužku, protože mi tak klobouk přijde šmrncovnější. :)




Líbí se vám? Mě moc a těším se, až ho budu v létě nosit.

Žádné komentáře:

Okomentovat