pátek 22. září 2017

DIY - ombré bílo-zlatá sklenička


Ahoj,

přicházím s dalším nápadem na využití skleničky od svíčky, tentokrát v ombré bílo-zlaté úpravě.




Na výrobu budeme potřebovat bílou a zlatou akrylovou barvu, houbičku a prázdnou skleničku od svíčky.



Barvu jsem na skleničku nanášela tupováním houbičkou a začala jsem bílou barvou. Skleničku jsem si natočila dnem vzhůru a začala barvit dno a strany do ztracena. Dno sice bude zlaté, ale jednak jsem chtěla mít skleničku zevnitř bílou a také jsem chtěla, aby zlatá barva byla hezky výrazná, proto jsem bílou použila jako podklad.



První vrstvu bílé barvy jsem nechala zaschnout a poté jsem přidala druhou vrstvu, aby byla bílá intenzivnější.



Po zaschnutí druhé vrstvy jsem pokračovala zlatou barvou, kterou jsem nanášela nejdřív na dno a poté na boky sklenice do ztracena asi 2 až 3 cm pod okraj bílé vrstvy. Nechala jsem zaschnout a ombré sklenička je hotová. ;)



Sklenička se dá využít různými způsoby - na tužky, na štětce, jako vázičku atd. Tento týden mi poštou dorazila měděná akrylová barva, tak se těším až ji někde použiju.

Mějte se krásně a užívejte první podzimní den! :)




Žádné komentáře:

Okomentovat